Online strategie ING werpt vruchten af

10/09/2009

In detail 

Eind juni 2009 waren er al meer dan 340.000 producten online verkocht. Meer dan 110.000 ING Lion Accounts en meer dan 144.000 ING Lion Deposits werden geopend en meer dan 89.000 ING Auto.be autoverzekeringspolissen werden onderschreven. In de loop van de laatste twaalf maanden hebben deze producten en de nieuwe commerciële aanpak bijgedragen tot een groei van 20% van de spaarrekeningen en de deposito’s (+5,3 miljard euro) en een groei van 8% van de hypothecaire leningen (+1,7 miljard euro). Een bewijs volgens ING dat ze met de nieuwe strategie op het juiste spoor zit. Voor eind 2010 zal het online produktaanbod nog verder worden uigebreid met oa. consumentenkredieten en online broker activiteiten.

Meer info 

De website van Ing

Bron

Persbericht Ing

Belangrijke informatie

Gelieve steeds de juistheid van de rentestanden bij de desbetreffende instellingen na te kijken alvorens een beslissing te nemen. Lees ook onze disclaimer. Dit bericht is louter informatief en geeft niet de mening weer van bankshopper.be. Dit bericht is noch een aanbeveling noch een aanbod of verzoek voor de aankoop of verkoop van produkten of diensten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.