Mobiel bankieren met je vingerafdruk bij MoneYou

26/05/2016

Klanten van de MoneYou Sparen applicatie hebben voortaan geen gebruikersnaam en wachtwoord meer nodig om toegang te krijgen tot hun spaarrekeningen van MoneYou. Een zelf gekozen 5-cijferige identificatiecode of een vingerafdruk zal vanaf nu volstaan. Deze nieuwe en innovatieve manier van inloggen verhoogt de gebruiksvriendelijkheid van de MoneYou Sparen applicatie.

MoneYou België, de Belgische tak van de online bank van ABN AMRO, biedt gebruikers van de MoneYou Sparen app voortaan de mogelijkheid om zonder wachtwoord in te loggen bij MoneYou. Het enige wat de klant nog nodig heeft is een zelf gekozen 5-cijferige pincode. Klanten die over een smartphone met Touch ID beschikken, kunnen zelfs hun vingerafdruk gebruiken om in te loggen.

Liesbeth Rigter, CEO van MoneYou België: "De mobiele spaarder van vandaag gaat voor snelheid, gebruiksgemak en voor veiligheid. Wij luisteren naar onze klanten en proberen aan de hand van innovatie de klantenervaring verder te optimaliseren. Met de komst van de Touch ID en de PIN code trekken we de eenvoud, die onze spaarproducten typeert, nog meer door naar de mobiele spaarervaring van de MoneYou Sparen applicatie."

Dankzij de pincode en de Touch ID wordt sparen voor klanten van MoneYou nog eenvoudiger en gemakkelijker. MoneYou wil nieuwe technologieën inzetten om voordeel voor zijn klanten te creëren en om de gebruikerservaring telkens weer te verbeteren.

Om deze optie te activeren, kunnen klanten van de MoneYou Sparen app vanaf vandaag de update van de applicatie doorvoeren via de App Store of de Google Play Store.