Navigatie

Keytrade Bank eerste bank met tevredenheidsgarantie

18 December 2012

Compensatie per verrichting indien ontevreden.

In detail

Keytrade Bank bevestigt zijn ambitie om de bank met de hoogste klantentevredenheid in België te worden. Juist daarom lanceert Keytrade Bank deze tevredenheidsgarantie. Mochten nieuwe klanten niet tevreden zijn, dan kunnen ze op deze tevredenheidsgarantie terugvallen. Indien nieuwe klanten om gelijke welke reden hun rekening binnen de zes maanden afsluiten, dan kunnen ze rekenen op een terugbetaling van 10 cent per uitgevoerde transactie. Klanten die gebruik willen maken van de tevredenheidsgarantie wordt gevraagd om hun ervaringen te delen met de bank zodat die zijn diensten nog beter kan afstemmen op de specifieke wensen en verwachtingen van de consument. De recente lancering van de iPad-applicatie en Keykash (mobiele betalingen via smartphone) zijn twee innovaties die het serviceniveau van de bank verder versterken.

Meer info en voorwaarden op www.keytradebank.be 

comments powered by Disqus