Dexia wil klanten doen nadenken

13/10/2009

Dexia wil klanten doen nadenken

Dexia heeft zijn spaarpot opengebroken. Dit onder dwang van Duval Guillaume Brussel die net een nieuwe multimedia campagne heeft bedacht voor de bankier. Op het programma: een reeks dubbele pagina's in de pers, een reeks affiches op groot formaat met gepersonaliseerde thema's, banners en andere online acties en tot slot wild postering. Dit alles met als signatuur 'Banking for people, banking for communities'. Een voorbeeld van zo 'n dubbelpagina zagen we dit weekend in de dagbladpers met een advertentie met daarbij op de ene pagina een man, aan het profiteren van zijn jacuzzi, en op de andere pagina kinderen in een gemeenschappelijk zwembad. De beide pagina's zijn perfect op elkaar afgestemd om zo de impressie te geven van één en dezelfde afbeelding. Head: 'Bouw aan uw kapitaal en aan de gemeenschap'. Dexia financiert dergelijke projecten met de inkomsten uit zijn Kasbons voor Lokale Projecten. De campagne is nu te ontdekken in de vermelde media.

Bron

Media marketing

Belangrijke informatie

Gelieve steeds de juistheid van de rentestanden bij de desbetreffende instellingen na te kijken alvorens een beslissing te nemen. Lees ook onze disclaimer. Dit bericht is louter informatief en geeft niet de mening weer van bankshopper.be. Dit bericht is noch een aanbeveling noch een aanbod of verzoek voor de aankoop of verkoop van produkten of diensten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.

Gratis diensten

Op de hoogte blijven van de rentestanden? Schrijf nu gratis in op het bankshopper rentesignaal

Volg het nieuws nog sneller! Abonneer u gratis op de Bankshopper.be RSS feeds

© copyright 2009 Bankshopper.be