Mine uitgeroepen tot coolste Belgische bankmerk

18 juni 2010

In detail

Tijdens deze 5e editie van de Cool Brand Awards is Mine, het jongerenmerk van BNP Paribas Fortis, uitgeroepen tot het coolste Belgische bankmerk. De Cool Brand Awards zijn gebaseerd op een onderzoek van MTV Networks bij 1.500 jongeren tussen 13 en 29 jaar. Zij kiezen welke personen of merken hun voorkeur wegdragen in een twintigtal categorieën, van politici tot bier. Maar wat maakt een merk cool? Volgens de onderzoekers spelen vooral de emoties die het merk oproept een belangrijke rol. Hoe meer emoties – en dus hoe cooler het merk – hoe meer de jongeren erover praten. In de categorie ‘Banken’ kaapte Mine dus de hoofdprijs weg.

Zelf Mine ontdekken? Wilt u zelf Mine wat beter leren kennen? Neem een kijkje op de Mine-website: www.mine.be. U vindt er tips & tricks van de 7 Mine-coaches, wedstrijden, grappige weetjes, funny filmpjes,…

Belangrijke informatie

Gelieve steeds de juistheid van de rentestanden bij de desbetreffende instellingen na te kijken alvorens een beslissing te nemen. Lees ook onze disclaimer. Dit bericht is louter informatief en geeft niet de mening weer van bankshopper.be. Dit bericht is noch een aanbeveling noch een aanbod of verzoek voor de aankoop of verkoop van produkten of diensten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.

Gratis diensten

Op de hoogte blijven van de rentestanden? Schrijf nu gratis in op het bankshopper rentesignaal

Volg het nieuws nog sneller! Abonneer u gratis op de Bankshopper.be RSS feeds

©Bankshopper.be