ING België lanceert eerste Belgische Mobile Banking app voor iPhone

In detail

ING België liet zich de laatste jaren onder meer opmerken door een trendzettend bankmodel dat een uitgebreid en zeer klantgericht kantorennet combineert met een hoogwaardige kwaliteit van een online dienstverlening. De bank blijft innoveren en werkt verder aan baanbrekende online producten en diensten. Met de lancering van MyING.be, de Mobile Banking applicatie voor iPhone, zet ING België een volgende stap in haar online strategie. “ING België heeft ook in deze dienst gebruiksgemak voorop gesteld. Dat heeft geresulteerd in speciaal voor iPhone ontworpen gebruikersschermen waarbij we optimaal gebruik hebben gemaakt van de mogelijkheden die het toestel ons biedt om het de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken”, vertelt Quinten Fraai, General Manager Direct Channels bij ING België. “De cliënt kan op deze manier al zijn rekeningen beheren, waar en wanneer hij dat wenst”.

ING cliënten kunnen met deze applicatie snel de saldo’s van hun rekeningen en kredietkaarten raadplegen, de verrichtingen per rekening overlopen en een ING-kantoor vinden, maar ook geld overmaken tussen eigen ING-rekeningen: “Als een cliënt niet genoeg geld op de rekening heeft staan wanneer hij een onverwachte aankoop wil doen, dan kan er via MyING.be op een eenvoudige manier geld overgeschreven worden naar de zichtrekening” licht Quinten Fraai toe. Enkele momenten later kan de cliënt zijn aankoop betalen.

Met MyING.be heb je de bank altijd op zak. Deze applicatie zal blijven evolueren, waarbij gebruiksgemak en de klantenbehoeften steeds centraal zullen staan.