Fintro lanceert mobiel bankieren voor iPhone en iPad

In detail

Voortbouwend op het succes van de ‘Easy banking’-bankapplicatie voor de iPad en de iPhone van BNP Paribas Fortis (meer dan 85.000 downloads sinds de lancering in februari 2012) heeft de bank het applicatieplatform aangepast om het de 340.000 Fintro-klanten ter beschikking te stellen. Na de talrijke ingrijpende veranderingen die de ontwikkeling van het mobiele internet nu teweegbrengt te hebben beoordeeld is Fintro verheugd deze mobiele bankapplicatie open te stellen voor haar klanten. Daarmee is Fintro het eerste netwerk van zelfstandige bankagenten en verzekeringsmakelaars die deze dienst aanbiedt.

Met “Fintro Easy banking”, dat gratis kan worden gedownload in de App Store van Apple, kunnen de gebruikers de voornaamste banktransacties op een gebruiksvriendelijke manier uitvoeren. Het uitgekiend grafisch geheel van functionaliteiten is perfect afgestemd op het schermformaat van zowel de iPad-tabletpc als de iPhone-smartphone.

Ter aanvulling van de PC banking-dienst – die steeds meer succes kent – biedt de “Fintro Easy banking”-applicatie de klanten de mogelijkheid om toegang tot hun rekeningen te krijgen, het saldo te raadplegen via een interactieve en duidelijke display, overschrijvingen uit te voeren of zelfs de interface te personaliseren zodat de gebruiker zijn verschillende rekeningen naar keuze kan indelen en zichtbaarder maken. En dit alles eender waar en in alle veiligheid.

Door zijn klanten een bankapplicatie voor de iPhone en de iPad ter beschikking te stellen versterkt Fintro zijn multichannelbenadering en zijn op nabijheid en professionalisme gerichte waarden (‘Gaat ver, blijft dicht bij”) en vergroot het de tevredenheid van zijn klanten.

De “Fintro Easy banking”-applicatie is nu reeds beschikbaar voor klanten die gebruikmaken van PC banking, in de App Store van Apple.