Navigatie

Keytrade Bank eerste bank met tevredenheidsgarantie

18 December 2012

Compensatie per verrichting indien ontevreden.

In detail

Keytrade Bank bevestigt zijn ambitie om de bank met de hoogste klantentevredenheid in België te worden. Juist daarom lanceert Keytrade Bank deze tevredenheidsgarantie. Mochten nieuwe klanten niet tevreden zijn, dan kunnen ze op deze tevredenheidsgarantie terugvallen. Indien nieuwe klanten om gelijke welke reden hun rekening binnen de zes maanden afsluiten, dan kunnen ze rekenen op een terugbetaling van 10 cent per uitgevoerde transactie. Klanten die gebruik willen maken van de tevredenheidsgarantie wordt gevraagd om hun ervaringen te delen met de bank zodat die zijn diensten nog beter kan afstemmen op de specifieke wensen en verwachtingen van de consument. De recente lancering van de iPad-applicatie en Keykash (mobiele betalingen via smartphone) zijn twee innovaties die het serviceniveau van de bank verder versterken.

Meer info en voorwaarden op www.keytradebank.be 

comments powered by Disqus

Gelieve steeds de juistheid van de rentestanden bij de desbetreffende instellingen na te kijken alvorens een beslissing te nemen. Lees ook onze disclaimer. Dit bericht is louter informatief en geeft niet de mening weer van bankshopper.be. Dit bericht is noch een aanbeveling noch een aanbod of verzoek voor de aankoop of verkoop van produkten of diensten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. De voorwaarden en tarieven in deze berichten gelden uitsluitend op het ogenblik waarop deze berichten verschijnen, tenzij anders in de berichten wordt aangegeven.